Верхньоторецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
ім. О. Сибірцева Ясинуватський район
Актуальність досвіду
Спостереження вчителів-філологів Верхньоторецької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів дозволили виявити відсутність у багатьох учнів цілісної картини знань про світ, що призводить до виникнення труднощів при зіставленні матеріалу, який вивчається в межах дотичних гуманітарних дисциплін – української, зарубіжної літератур, англійської, німецької мов, історії.
Зокрема, нами виявлені такі труднощі учнів:
До того ж останнім часом спостерігаємо зниження культурного рівня учнів, захоплених стільниковими телефонами та комп’ютерними іграми, що часто несуть агресію в дитячу душу. Сучасний школяр також важко орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, бо розвивається в раціоналістичному світі, в логічно впорядкованому оточенні. На нашу думку, саме гуманітарні дисципліни, особливо література з її образною системою та дотиковістю з образотворчим й музичним мистецтвом, природознавством, етикою, здатні вихопити дитину з інтелектуального контексту й розвинути її культурну сферу життя. Переглянути досвід>>> |